1

שאלות ותשובות

מה הן שעות פעילות הקופות?

 

סינמה סיטי גלילות:

ראשון-שבת 1:00-9:30

 

סינמה סיטי ראשל”צ:

ראשון-שני 1:00-10:30
שלישי-חמישי 1:00-9:30
שישי 1:30-8:30
שבת 1:00-9:00

 

סינמה סיטי ירושלים:

ראשון-שני 00:30-9:45
שלישי-חמישי 00:30-9:00
שישי 16:30-9:00
שבת 00:30-21:00

שימו לב: שעות פעילות הקופות במהלך שישי ושבת משתנות בהתאם לזמני כניסת ויציאת השבת.

 

סינמה סיטי כפר סבא:

ראשון, שני ורביעי 22:00-12:00
שלישי ושבת 22:00-9:15
חמישי 00:30-12:00
שישי 00:30-11:00

 

סינמה סיטי נתניה:

ראשון, שני ורביעי 1:00-12:00
שלישי, חמישי, שישי ושבת 1:00-9:00

 

האם ניתן לבצע רכישת כרטיסים באמצעות מענה אנושי?

אין קו הזמנות עם מענה אנושי.

מידע אודות ההקרנות השונות ורכישת כרטיסים אפשרית דרך האתר, המענה הקולי הממוחשב שמספרו 1-700-70-22-55 וקופות הקולנוע.

 

מתי מפורסמים מועדי הסרטים?

התוכנייה החדשה לימי חמישי ועד יום רביעי בשבוע שלאחר מכן מתפרסמת באתר האינטרנט שלנו ובקופות בכל יום שלישי בסביבות השעה 16:00.

 

היכן אוכל לקבל פרטים אודות מחירי הכרטיסים ומבצעי האשראי השונים?

מידע אודות מחירי כרטיסים ומבצעי האשראי השונים ניתן לקבל כאן.

 

אילו תעודות מקנות הנחה ברכישת כרטיסים וכיצד לניתן לממש את ההנחה?

מידע אודות התעודות המקנות הנחה ניתן לקבל כאן. ההנחה תקפה בכל ימות השבוע.

 

מאיזה גיל חייבים בכרטיס?

יש לשלם על כרטיס עבור ילד מגיל שנתיים ומעלה.

 

במידה ובידי שובר אשר הונפק ע”י חברת סינמה סיטי (נראה כמו כרטיס קולנוע), כיצד ניתן לממשו?

במידה ובידיך שובר אשר הונפק ע”י סינמה סיטי בעל ברקוד מקווקו וכן ברקוד מספרי בעל 12 ספרות המתחיל בספרה 9, ניתן לממשו דרך אתר האינטרנט. בדף פרטי התשלום, במקום כרטיס אשראי יש לבחור באופציה של שובר ואז להזין את מספר הברקוד אשר על השובר. בנוסף, חשוב לבדוק את תנאי השובר הרשומים על גביו או בחוברת המצורפת במידה וישנה כזו.

 

ברשותי שובר אשר לא הונפק ע”י חברת סינמה סיטי. כיצד אוכל לשריין מקום מראש?

שובר אשר הונפק ע”י חברה חיצונית ניתן למימוש בקופות הקולנוע בלבד. יש לבדוק את תנאי השובר הרשומים על גביו או בחוברת המצורפת במידה וישנה כזו בטרם ההגעה לקופות.

רק לאחר שהחברה המנפיקה את השוברים תקים מערכת שתאפשר את מימוש השוברים דרך אתר האינטרנט שלנו, ניתן יהיה לרכוש כרטיסים דרך האתר.

ניתן ואף רצוי להגיע מס’ ימים טרם ההקרנה ע”מ להמיר את השובר.

כמו כן ניתן לבדוק את מצב תפוסת האולם באתר האינטרנט, זמן קצר לפני ההגעה לקופות ומימוש השובר.

 

מה כוללת חווית ה – VIP?

החוויה כוללת אירוח בטרקלין החופשי 45 דקות לפני תחילת הסרט במתחמי גלילות, ראשון לציון, כפר סבא ו- 30 דקות במתחם ירושלים לפני תחילת הסרט. הטרקלין כולל מאפים, סלטים, גבינות, גלידות, פופקורן וכן בר משקאות עשיר הכולל שמפנייה, בירה ושתייה חמה/קרה . (לאולמות ניתן להכניס פופקורן,נאצ’וס,גלידה ושתייה בלבד) באולם עצמו תיהנו מחוויית צפייה אינטימית מול מסך ענק המעניק תנאי צפייה אופטימאליים. באולמות ישנן כורסאות חשמליות עם אפשרות לכוונון תנוחת הכיסא להענקת נוחות מרבית של מחלקה ראשונה.

מספר אולמות VIP: גלילות 5 אולמות, ראשל”צ 3 אולמות, נתניה 2 אולמות, ירושלים 2 אולמות וכפר סבא 2 אולמות.

התפריט עשוי להשתנות מסניף לסניף וכן מעת לעת.

 

האם האוכל המוגש ב – VIP הינו כשר?

אין תעודת כשרות למקום עצמו מאחר ואנו פתוחים בשבת, אך ישנן תעודות כשרות למוצרים השונים (ניתן לבקש מעובדי המקום לראות את התעודות).

סינמה סיטי ירושלים – סגור החל מכניסת השבת ועד חצי שעה לאחר צאתה.

אי לכך ובהתאם לזאת, האוכל במתחם ה VIP בסינמה סיטי ירושלים הינו כשר בהשגחת הרבנות ירושלים.

 

אינני בטוח האם הזמנתי בוצעה. כיצד אוכל לוודא זאת?

בדיקת הזמנה ניתן לבצע דרך אתר האינטרנט שלנו כ-15 דק’ לאחר מועד סיום ההזמנה, ע”י בחירה ב”רכישת כרטיסים” ולאחר מכן ב”בדיקת הזמנה”.

 

כיצד ניתן לבטל הזמנה?

ניתן לבטל את ההזמנה דרך אתר האינטרנט ע”י עמידה עם סמן העכבר על “רכישת כרטיסים” הנמצא בראש דף האינטרנט ולאחר מכן בחירה ב-“ביטול הזמנה”.

ניתן לבטל את ההזמנה כ- 15 דק’ לאחר ביצועה ועד 3 שעות לפני מועד ההקרנה.

ביטול חלקי של העסקה (כרטיס אחד מתוך שלושה למשל) ניתן לבצע בקופות הקולנוע בלבד ובתנאי שההקרנה טרם החלה.החלפת הקרנה/מקומות ישיבה או החלפת אמצעי תשלום ללא ביטול העסקה, ניתן לבצע בקופות הקולנוע בלבד ובתנאי שההקרנה טרם החלה.

במידה וההזמנה נעשתה באמצעות כרטיס אשראי מסוג דיירקט, לא ניתן לבטל את ההזמנה.

במידה ונותרו פחות מ-3 שעות עד תחילת מועד ההקרנה או במידה והכרטיסים מצויים בידיך, לא ניתן לבטל את הכרטיסים.

כמו כן, לא ניתן לבטל עסקת רכישת שוברים.

 

האם ניתן למשוך כרטיסים אשר הוזמנו ללא כרטיס האשראי?

אכן כן.

לשם כך יש להגיע לקופות הקולנוע עם כלל פרטי ההזמנה.

כמו כן ניתן לבצע הדפסת כרטיסים בבית (לא דרך האתר המותאם לסלולר ו/או האפליקציה) ולאחר מכן להגיע ישירות לאולם הקולנוע.

 

הזמנתי כרטיסים אך לא מימשתי אותם. ניתן לעשות משהו בנידון?

לאחר מועד תחילת ההקרנה, לא ניתן לבטל/לשנות את הכרטיסים או לחילופין לקבל החזר כלשהו במקום.

במידה ומדובר במקרה חריג, עלינו לקבל אסמכתא רשמית בנוגע לעניין בגינו לא התאפשרה ההגעה לסרט (אישור מקופת חולים/בית חולים, דו”ח תאונה וכו’ – לא צילום של הכרטיסים או אישור הזמנה של הכרטיסים). כמו כן יש צורך ב – 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי עימו בוצעה ההזמנה. במקרים אלו, ניתן לפנות לשירות לקוחות כאן.

 

ברצוני לרכוש שוברים פתוחים כמתנה. כיצד ניתן לעשות זאת?

שוברי מתנה פתוחים ומנויים ניתן לקנות בקופות הקולנוע או דרך אתר האינטרנט תחת “שוברים ומנויים”. השוברים/מנויים תקפים לשנה מיום הנפקתם. כלל מבצעי האשראי אינם תקפים בקניית שוברים/מנויים. במידה והשוברים/מנויים נקנים כמתנה, יש להעביר למקבל המתנה את ברקוד השוברים/מנויים המתקבלים במייל ע”מ שיוכל לממשם. השוברים/מנויים אינם מוגבלים להקרנה ספציפית ותקפים לכלל סניפי סינמה סיטי. שוברי מתנה קשיחים ומעטפות ניתן לקבל אך ורק בקניית שוברים פתוחים בקופות הקולנוע.

 

ברשותי מנוי/שובר של חברת סינמה סיטי. כיצד אוכל לבדוק את יתרתו?

בדיקת יתרה של מנויים ניתן לבצע דרך אתר האינטרנט שלנו. יש לבחור בעמוד הראשי בלשונית “שוברים ומנויים” הנמצאת בראש האתר ולאחר מכן לבחור ב”בדיקת יתרה של שוברים ומנויים”.

 

בידי שוברים/מנויים אשר נרכשו דרך “הסתדרות המורים”/”חברת החשמל”/”בהצדעה”. כיצד ניתן לממשם?

ניתן לממש את השוברים/מנויים שנרכשו באמצעות כרטיס החבר הרלוונטי (בהתאם לתנאי השוברים/מנויים שנרכשו). ניתן לממש את השוברים/מנויים בקופות הקולנוע או לחילופין דרך אתר האינטרנט. ע”מ לממש את השוברים/מנויים דרך אתר האינטרנט, יש לבחור כרטיסים כרגיל, ובדף פרטי התשלום, במקום כרטיס אשראי, יש לבחור ב”כרטיס מועדון” ולאחר מכן יש להקיש את מספר כרטיס החבר. לקוחות “בהצדעה” שימו לב: עליכם לבדוק מול “בהצדעה” האם השוברים אותם הזמנתם טעונים על כרטיס החבר או שמא יש למשוך אותם ולהמירם בקופות הקולנוע. ע”מ להנפיק את הכרטיסים, יש להעביר את כרטיס החבר במכונות האוטומאטיות המוצבות בכניסות הראשיות למתחם או בקופות הקולנוע.

 

האם אפשר לסגור אולם עבור אירוע פרטי?

בוודאי, לפרטים אנא לחצו כאן.

 

האם ניתן לסגור אולם עבור חגיגת יום הולדת?

מזל טוב! כמובן שניתן. את כלל הפרטים ניתן לקבל כאן.

 

האם ישנן פעילויות אחרות במתחם “סינמה סיטי” מלבד צפייה בסרטים?

כמובן. אנו מציעים בגלילות, ירושלים ובראשל”צ מופעים מיוחדים לילדים בגילאי 2-5, המשלבים הצגה בשיתוף הילדים וצפייה בסרט. המופעים המוצעים: “גולגולנוע מארח את הפיל שרצה להיות הכי” ו”גולגולנוע מארח את טרופותי”.משך הפעילות כ-50 דק’. כמו כן קיימות הצגות ילדים מתחלפות כמו: “דירה להשכיר”, “בנצי הפיל” ועוד. פרטים אודות הצגות הילדים ניתן לקבל כאן.

 

האם הסרט מתחיל בשעה הנקובה?

לרוב יהיו פרסומות וקדימונים של עד 25 דק’, אך עם זאת ייתכנו מקרים בהם הסרט יחל בשעה הנקובה ועל כן חובה על הלקוח להגיע בשעה הנקובה לאולם.

 

האם ישנה נגישות לבעלי מוגבלויות באולמות הקולנוע שלכם?

בוודאי. את כלל הפרטים, כולל דרכי יצירת קשר לרכישת כרטיסים באמצעות מענה אנושי ניתן לקבל כאן.

 

האם ישנם סרטים המוגבלים בגיל?

אכן ישנם סרטים שנקבעו כמוגבלים לצפייה מגיל מסוים. לפרטים נוספים בנוגע להגבלות גיל ניתן לפנות כאן.

 

האם קיימת חניה במתחמי “סינמה סיטי“?

בוודאי. פרטים נוספים ניתן לקבל כאן.

 

כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של “סינמה סיטי“?

פרטים אודות יצירת קשר עם שירות הלקוחות ניתן לקבל כאן.

 

 

הזמן כרטיסים

הזמן כרטיסים למופע

הסרטיםהנצפים ביותרבסינמה סיטי

* קרא איך המחשב שלנו מרכיבאת רשימת הנצפים ביותר.